BLOG: Líná sobota 4 – Proč se vůbec snažím…

Na hřišti za sídlištěm už několik hodin vyhrává nějaký špatný bigbít. Zpěvák neumí zpívat, kytarista je mimo rytmus a basák mě naplňuje dojmem, že na tu čtyřstrunku asi vážně hrát umím, protože to co tam on vytváří jsem já zvládl po půl roce. Taky by mě zajímalo jestli za ty cover verze všeho možného, které hrajou, zaplatili kolektivním správcům, nebo jestli cizí umělce vykrádají bez povolení.

Dnes to bude spíš jenom taková sbírka drobků. Snad to nevadí.

Heh, odvážné sólo na závěr. Chudák Habera…

Napřed trochu techniky. Zítra si jdu pro hardware na stolák. Není sice nejmodernější, ale pořád to bude docela významný upgrade oproti mému hlavnímu noťasu. Původní plán byl sice trochu jiný, konverzi starého desktopu co mám v Brně jsem chtěl provést už dlouho, i když jinak, ale co už. Tohle byla nabídka, která se neodmítá. Mám v plánu to tu rozebrat, až ho zprovozním.

Dále, asi před rokem se mi rozbil mobil. Prostě seděl na stole a najednou přestal fungovat. Několik týdnů jsem se ho snažil opravit, pak jsem to vzdal, protože mi došly nápady a koupil si nový. Dneska jsem ho jenom tak cvičně připojil k počítači, zkusil jsem trochu jiný postup a, světe div se, on ožil. Nakonec to byl jenom obyčejný softbrick. Ještě nevím na co ho využiju, protože mám teď 3 funkční smartphony, z toho 2 relativně moderní, ale na něco dojdu.

Připadám si jako osel. Ta oprava zabrala asi 10 minut. A jasně, blbne mu sluchátkový jack, ale stejně je mi najednou líto peněz, které jsem dal za nový mobil. No co už…

Jenom to ale potvrzuje pravidlo, že štěstí není možné vyjít vstříc, protože nelze odhadnout jeho výskyt. Třeba teď jsem se před sprchou byl podívat na chodbu z okna, abych zjistil kolik lidí na ten víše zmíněný bigbít vlastně došlo a náhodou jsem potkal souseda. Zakecali jsme se a nakonec jsem se dozvěděl, že by chtěl vydat knihu a že mu s tím mám pomoct. Rozumím tomu sice jako koza petrželi, ale slíbil mi finanční odměnu, takže proč to nezkusit. A aspoň mě může hřát u srdce, že se snažím pomoct kolegovi spisovateli.

Jo, vím, že jsem už hodně dlouho žádnou tvorbu nezveřejnil. Ale pracuju na tom. Možná z toho teda zase nic nebude, ale dělám teď na víc, než jedné věci. Takže se nechte překvapit. 😀

Taky jsem narazil na pár lákavých receptů. Jestli z nich něco uvařím, tak to sem určitě hodím.

A na závěr pokračování rozpravy o Nintendo Switch. Zjevily se nové informace, které na celou problematiku vrhají nové světlo. Podle jistého videoherního prognostika na Switch ze západních her vyjdou jenom remaky starších konzolovek, jako třeba ten Skyrim, co byl už v reveal traileru. Prý se žádné 3rd party produkce mimo Japonsko nedočkáme, přestože se Nintendo dušovalo, že tentokrát už vážně navázali kontakt s komunitou a budou (nezávislé) vývojáře podporovat. A právě indie hry byly, kromě Zeldy, hlavní důvod proč jsem si chtěl Switch pořídit. Je to zajímavý hardware, který se dá kreativně využít, ať už by na něj vyvíjeli jiní, nebo i já sám. Tohle mi ale možná udělalo docela čáru přes rozpočet.

Ale je to jenom prognóza a může se plést. V USA začala herní výstava E3, tak uvidíme s čím tam Nintendo vyrukuje. Zelda a Mario Kart jsou sice cool, ale nemá smysl si kupovat konzoli, co nemá budoucnost. Bez ohledu na to jaká mánie se kolem ní strhla.

Na závěr muzika.


Na E3 se ale každopádně hodně těším. Jako každý rok.

Teď už ale asi ahoj!

Image Sources:
[Konachan]
[IMG]
[Konachan]
[vlcsnap]

Zanechat Odpověď

