BLITZ: Líná sobota 3 – Pomsta sobot

Normální lidi tráví sobotní večer s kamarády v hospodě nebo u grilu, na tanečním parketu, v kině atd. Já se učím pracovat s trafopájkou po tátovi, protože si potřebuju opravit repráky.

Línou sobotu jsem už dlouho neudělal. Formát je stále stejný. Vykecávání omezím na minimum a radši se podělím o nějaké dílo, které pro mě bylo v uplynulé době nějak zásadní.

Update 9. 4. 2017 1:16: Vypadá to, že tohle je můj stý příspěvek na Kvantovce! To jsem fakt nečekal. Ztratil jsem v tom přehled a vím to jenom protože mi to WordPress sám řekl. Měl bych to oslavit, ale napřed musím přijít na to jak. Takže zatím, ehm, hurá?

Update 3:05: Repráky jsou opraveny…

Předtím ale zopakuju takové menší oznámení. Kvantovka v posledních dnech prošla docela radikální přestavbou. Menu v sidebaru se nebezpečně rozlézalo, takže jsem omezil počet rubrik druhého řádu, rubriky třetího řádu jsem zrušil úplně a nahradil je tagy. Pro zjednodušení navigace jsem potom do popisu každé rubriky vložil jednoduché navigační menu. Jsou to jenom obyčejné HTML odkazy, ale nic lepšího ve free verzi WordPress.com asi vyrobit nejde. Není to sice pěkné na pohled, ale aspoň je to funkční.

Dále jsem přidal do sidebaru hudební přehrávač, kde se bude každých 7 dní objevovat nová „Tune of the Week,“ neboli Písnička týdne. Jsem zvědavý jak dlouho mě to bude bavit. 😀

A teď už je čas na dnešní zdroj duševního obohacení. Games Developer Conference je každoroční série veřejných přednášek od profesionálů a schopných amatérů z herní branže. Letos dokonce přišli i vývojáři z Nintenda a já vám nabízím záznam přednášky o jejich posledním díle, Legend of Zelda: Breath of the Wild.


Probírají designový proces a přístupy k řešení problémů, takže se nejedná o nijak zvlášť technicky zaměřené povídání. Z toho důvodu můžu shlédnutí tohoto videa doporučit nejen vývojářům, ale i komukoliv jinému, kdo má rád videohry a zajímá ho jak vznikají. Mě samotného tahle přednáška hodně poznamenala. Přesně takové hry bych chtěl tvořit.

Dost už ale bylo slov. Pusťte si to video. Je sice trochu delší, ale tak je to přednáška, no. Navíc opravdu stojí za to.

Zatím ale ahoj. A hezký zbytek víkendu!

Image Sources:
[Konachan]

Zanechat Odpověď

